Akkoord
Niet akkoord

LEV-WN

Onze school is een onderdeel van LEV-scholengroep.

High five met de juffrouw

Wat is LEV?

LEV Scholengroep West Nederland is een onderwijsorganisatie met 25 voluit christelijke basisscholen in de uitgestrekte regio van heel West Nederland, waar zo’n 3800 leerlingen dagelijks onderwijs genieten. Binnen onze organisatie werken 500 gemotiveerde en vakbekwame medewerkers om dagelijks kinderen te helpen zich te ontwikkelen en hen heel goed onderwijs te geven. De ouders van deze kinderen kiezen bewust voor ons expliciet christelijke onderwijs. Liefde en vertrouwen staat in het werken en onderwijs centraal. Onze nieuwe naam LEV (Hebreeuws voor hart) geeft hier een prachtige dimensie aan. We hebben hart voor alle kinderen. Het hart verbeeldt immers de liefde van Jezus en die liefde staat aan de basis van alles binnen onze organisatie. LEV betekent daarnaast durf, iets wat onze scholen en mensen ook kenmerkt in een samenleving die haaks staat op liefde en vertrouwen.

Komende jaren zijn bijzondere jaren voor LEV-WN. Met elkaar ondernemen we een ontdekkingsreis met de uitdagende missie om onze scholen tot oefenplaatsen te maken die kinderen voorbereiden op de samenleving van morgen. De clou is ‘toekomstgericht onderwijs’, de rode draad is ons personeel vertrouwen en ruimte geven om te ontwikkelen richting dat toekomstgericht onderwijs.

In ons boekje Samen op Expeditie 2019-2023  staan de plannen voor ons LEV-Onderwijs voor de komende vier jaren. De scholen zijn gestart met hun eigen expeditie.
Met onze scholen zijn we samen op expeditie en kiezen we voor deze 5 ambities binnen LEV-WN

Kinderen kijken leerkracht aan in de klas

Meer informatie over LEV-WN

Website LEV-WN | Over LEV-WN | Vacatures