Akkoord
Niet akkoord

Groepen

Op 1 september 2024 telt onze school 82 leerlingen.
De leerlingen van WereldWijs zijn verdeeld over vier groepen.

Leerkracht met kinderen handen in de lucht

Groep 1/2

Onze juf is juf Rianne

Jongens overleggen over schoolwerk

Groep 3/4

Groep 3/4 heeft juf Joyce en juf Denise

High five met de juffrouw

Groep 5/6

Groep 5/6 heeft Juf Joanne en juf Paula

Drie vriendinnen hebben lol

Groep 7/8

Juf Inge en juf Joanne zijn onze leerkrachten.

Wij beslissen ook mee!

Op WereldWijs vinden we het belangrijk om de kinderen ook een stem te geven in de schoolontwikkeling. We hebben daarom een echte leerlingenraad. Iedere maand vergadert de directeur met acht kinderen uit groep 5 – 8. Dit gebeurt aan de hand van een heuse agenda met notulen.  De leerlingenraad inventariseert welke onderwerpen hun klasgenoten op de agenda willen laten komen.

Op deze manier hebben we al besloten om een sponsorloop te organiseren en de toiletten aan te pakken. Ook raadplegen we als team de leerlingenraad regelmatig, bijvoorbeeld bij de keuze voor aanschaf van nieuw buitenspeelmateriaal.

Een keer per jaar worden er verkiezingen gehouden voor een nieuwe leerlingenraad. Via een presentatie kiezen de leerlingen zelf de nieuwe geleding. Zo geven we de kinderen een stem om mee te denken en te beslissen met de school en leren we hen in een betekenisvolle setting maatschappelijke vaardigheden!

Lief meisje buiten

Copyright © IKC WereldWijs Zoetermeer | Website: Pencilblocks | Webdesign: Pencilpoint - creatief in vorm & inhoud